loader image

شروع رویداد گیلان ویکند

رویداد گیلان ویکند آغاز شد

رویداد گیلان ویکند با حضور چهره های موفق کسب و کار آنلاین و علاقمندان این حوزه در محل کارخانه نوآوری گیلان آغاز به کار کرد.
روز اول این رویداد با سخنرانی آرش سروری تسهیلگر  و خوش آمد گویی دکتر نیما حسن زاده دبیر اجرایی شروع شد.
در ادامه منتورهای این رویداد پس از معرفی خود، نکاتی آموزنده را برای علاقمندان یادآور شدند.
شرکت کنندگان ایده های استارتاپی خود را معرفی کرده که مورد قضاوت حضار و تیم داوری قرار گرفت.
در پایان ۱۰ ایده برتر با رای مشترک داوران و شرکت کنندگان به مرحله بعد راه یافت.

رویداد استارتاپی گیلان ویکند

رویداد استارتاپی ویکند گیلان ویکند

روز اول رویداد:
طبق برگزاری استارتاپ ویکندها ، رویداد گیلان ویکند در عصر روز چهارشنبه با استقبال فوق العاده شرکت کنندگان آغاز شد ،بعد از قرائت آیاتی از قران کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، آقای آرش سروری تسهیلگر و دبیر راهبردی رویداد ، اقدام به معرفی افراد و مراحل کار رویداد نمودند.
سپس آقای نیما حسن زاده دبیر اجرایی رویداد و آقای دکتر موسوی مدیریت کارخانه نوآوری ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به شرکت کنندگان و مدعوین و مشاوران کسب و کار ، آرزوی کسب دستاورد بهینه از این رویداد برای همه حاضرین نمودند .

همچنین آقای دکتر باستی، مدیر پارک علم و فناوری استان گیلان هم برای دقایقی با حاضرین صحبت و از برگزاری رویداد اظهار خوشحالی نمودند. در ادامه بیان کردند که پارک علم و فناوری می‌تواند برترین ایده و استارتاپ‌ مطرح شده در این رویداد را تحت حمایت خود قرار دهد. 

کارگاه ارایه ایده :

کارگاه ارایه ایده اولین کارگاه ارایه شده در رویداد بود که آقاي آرش سروری در خصوص شکل گیری ایده و شیوه صحیح ارائه و همچنین اهمیت تشکیل تیم و اجرای ایده نکاتی را بیان نمودند .

جاجیگا:

آقای بابک سهرابی بنیانگذار و مدیر عامل جاجیگا یکی از موفق ترین مدیران استارتاپی استان گیلان می باشند که در خصوص ترند‌های گردشگری و چالش‌های منابع انسانی در خارج از پایتخت صحبت نمودند . در این نشست که با حضور آقای میثم زرگر پور (هم‌بنیان‌گذار پادکست ده صبح) و آقای آرش سروری برگزار شد ، برگزار شد.‌ اقای سهرابی توجه به شرایط اقلیمی و اجتماعی و نیازمندی جامعه را از الزامات شروع فعالیت استارتاپها و کسی و کارهای جدید بیان نمودند . و در ادامه به این نکته اشاره نمودند که افرادی که درپیش از پیوستن به تیم در حیطه کاری خود موفق بوده اند می توانند به رشد کسب و کار کمک نمایند.
ص شکل گیری ایده و شیوه صحیح ارائه و همچنین اهمیت تشکیل تیم و اجرای ایده نکاتی را بیان نمودند .

معرفی منتورها :

در ادامه منتورهای این رویداد پس از معرفی خود، نکاتی آموزنده در خصوص ارایه ایده برای علاقمندان بیان نمودند.
‏ علی امیری (هم‌بنیانگذار زرین پال)، حامد بیدی (مدیر استارتاپ کارزار)، افشین قلی‌نژاد (موسس ادنگاه)، محمدرضا رحمانی (مدیر اجرایی نی‌نی سایت)، بهار سیار (مدیر روابط عمومی هلدینگ نیک اندیش)، سحر سلیمی  (مدیر روابط عمومی نماشا)، مانوئل اوهانجانیانس (بنیانگذار ایسمینار)، محمدرضا سبحان (هم‌بنیانگذار و مدیرعامل تیوان) و محسن سالک (مدیر ویکی‌پدیای فارسی) از جمله منتورهای حاضر در رویداد استارتاپی گیلان ویکند بودند.

ارائه ایده:

حدود ۵۲ ایده توسط شرکت کنندگان ارائه گردید .مدت زمان ارائه هر فرد یک دقیقه بود و در ضمن بیان طرح ایده ،افراد متخصصی که در تیم نیاز دارند مانند برنامه نویس،متخصص سئو و … را نیز مشخص نمودند.

اعلام ایده های برتر:

پس از ارائه ایده ها برگه رای گیری در بین همه شرکت کنندگان پخش شد و هر شخص میتوانست به ۳ ایده رای دهد. منتور های حاضر در رویداد هم به بحث و گفت و گو درباره ایده ها پرداختند. در پایان با شمارش آرا و تایید منتور ها ۱۰ ایده به عنوان ایده برتر معرفی شد.

تیم بندی شرکت کنندگان:

پس از مشخص شدن ایده های برتر، سایر شرکت کنندگان گیلان ویکند با تخصص های مختلف در قالب تیم ها ۷ الی ۱۰ نفره روع به کار روی ایده های برتر کردند تا آن را به بهترین شکل آماده ارائه جلوی داور ها کنند.

آخرین اخبار